مجموعه طنزیمات

تو این وبلاگ هر چیزی که دیدید تعجب نکنید!

مجموعه طنزیمات

تو این وبلاگ هر چیزی که دیدید تعجب نکنید!

آغوش گررررم!

محمود! تو یکه تاز این میدانی

تو نعمت حق به ملت ایرانی

ای کاش شبی تو را در آغوش کشم

دنباله‌ ماجرا خودت میدانی!

نظرات 10 + ارسال نظر
آرش فرهنگ پژوه چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://moghbacheiebadefrosh.blogfa.com

بسیاااااااارنیکو!
مخصوصا اون قسمت الباقی ماجراش خیلی جالب بود
حال نمیشه یه کوچولو دباره باقی ماجرا بگی ما هم حال کنیم!

نه عزیزم نمیشه، یه وقت میام عملا برات میگم که هم تو حال کنی هم من!

پردیس جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ http://lovehellish.blogfa.com/

جالب بود مهدی...
بقیه شا نگیاااا !!!!...

میخوای حدس بزنی؟!

احد جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.shekarkhand.com

سلام عزیزم
خوبی جیگررررررررررررررررررر
خوب امروز ما رو کاشتی.
ای آزاده طناز من چرا برای مجله ما مطلب نمیدیُ!؟ آخه این رسمشه؟!!!
مجله هیچ کارگان رو با مطالب زیبا و شیرین و شکری خودت مزین کن عزیز دل برادر.....
ولی از اونایی بنویس که بزار بچاپیم....!! ):

ای به روی جفت تخمای چشمم

سید سایلنس جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

شُل مغز بازی در نیار بچه جان :))
(از بچگی بی تربیت بودی ;))

تو هم از بچگی جیگر من بودی!

فرهاد شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

ایول ، ولی بپا .

حواسم هست، لوازم دارم!

محمود دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ

منظور شما کدوم محمود هست؟

همون محمود خوشگله دیگه!

سارا دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ

:)))))))) بالایی من بودم ، ولی بهتره شفاف تر شعر بگین ;)

بالایی شما بودی؟ پس پایینی کی بود؟ من گیج شدم، من کی ام؟ اینجا کجاست؟!

نوشا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ

ایول...اما این محمودی که من میبینم خوش حال هم می‌شه :دی

خودت که خوبی؟!

مولانا بدپیله! شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.mowlanabadpileh.blogspot.com

قصیــــــده ی ِ ماچّیـــــّـــه!

ماتم به برگزیدنِ یک جا برایِ ماااااچ
تا هست جمله پیکرِ آن ماه، جایِ ماااااچ!

هرچند بی صداش بُوَد خوب تر؛ ولی
کمتر ز اصل ِ ماچ، نباشد صدایِ ماااااچ!

جان را صفا دهد شکلاتِ لبانِ دوست
ای من فدای طعمِ خوش و باصفایِ ماااااچ!

بنگر که جایِ "رُز"، به لبانم نشانده است
دلبر، هزار "رُژ"، ز گل و بوته هایِ ماااااچ!

گاهی در انتها، به کتک می رسد، اُمور!
گاهی صدایِ ناله بیاید ز لایِ ماااااچ!

خوش آن زمان، که آخر بوسه "خفن" شود
وقتی منم حریفِ تو در این ادایِ ماااااچ!

چون انتهایِ ماچ، به جایِ خفن کشد
تعقیب می کنم همه جا، ردّ ِ پای ماااااچ!

این حال و حول و جنبش ِ پیوسته یِ دو لب
باشد ظهورِ پرده ای از سینمایِ ماااااچ!

آری، عجب حکایتِ توپّی است این سخن
عمری گذشته روز و شب ِ ما به پایِ ماااااچ!

گر خشک و خیس، فرق ندارد عزیز جان!
بنشین دوباره، در طلبِ انتهایِ ماااااچ!

گر یارِ نازنین، سر و جان را طلب کند
این هر دو هیچ نیست یقین، در بهایِ ماااااچ!

"بدپیله" در کلاسِ صفا و وفا، فقط
چسبیده ناقلا، به همین درس های ماااااچ!

[تعجب][چشمک][نیشخند][زبان][شیطونک]

به به ماشالله استاد! ماچ عالی مستدام!

Sagacious یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://transectofme.persianblog.ir/

از این رباعی تو وبلاگم استفاده کردم ... با ذکر اسمت و منبع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد