مجموعه طنزیمات

تو این وبلاگ هر چیزی که دیدید تعجب نکنید!

مجموعه طنزیمات

تو این وبلاگ هر چیزی که دیدید تعجب نکنید!

گویند مرا چو زاد مادر!

گویند مرا چو زاد مادر

نافم ز بدن خودم بریدم

هر کس که به من تبسمی کرد

در پاسخ خنده، عرعریدم

گفتند چه بچه‌ی ملوسی

ای خاک به سر که باوریدم

گشت و گذر زمانه طی شد

بیچاره شدند و پروریدم

رفتم سوی پله ترقی

از نرده پله سُرسُریدم

تا اینکه به زورِ نیرویِ غیب

از پله و نرده‌اش پریدم

آمد دو سه بار وحی و الهام

تا اینکه یهو پیَمبریدم

گفتند بشو رئیس جمهور

اشک آور و اسلحه خریدم

در ٢٢ عزیزِ خرداد

با زور حماسه آفریدم

القصه مرا چو زاد مادر

تا لحظه مرگ ترتریدم

تا محو نگردد این کرامات

با شعر و ترانه دفتریدم

نظرات 9 + ارسال نظر
"حر" یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ق.ظ http://hor.blogfa.com/

مهم حماسه ست که هر روز بیشتر از دیروز است

ها بعله!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

دست مریزاد مهدی جان ترید

امیدوارم که همیشه موفق ترید و پیروز ترید و خوشحال ترید و هرچه ترید هست تر باشید

تیر تپر ترید!

اکبر سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ

بابا حقیقت تلخه چرا حاضر نیستید بباوریدش؟ انسان باید ظرقیت شکست رو داشته باشه.

به اونایی که شکست خوردن بگو، به من چه؟ من فقط طنز مینویسم

چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ

زشت

خوب ، بد ، زشت!

محمد حسن آزاده دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://mizan34.blogfa.com

باسلام
به روزم
وچشم براه شما
به کلبه ام سری بزن

ابله خاتون جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://ablahkkhatoun.blogfa.com

توووووووپ!!!!!

تانک فشفشه!

حسین چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.hradyar.blogfa.com

سلام

من خطاب به دوستمون اکبر بگم این مهدی رو من بزرگ کردم از بچگی خمین جوری بود

همه حرفاشو میزنه کاراشو میکنه بعد میگه کی بود کی بود من نبودم


به دل نگیریا رو دل میکنی

عمه محبوبه شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام مهدی جان
دست مریزاد آقا مهدی شما همه بله!!!!!!!

سلام عمه جون، خوبین؟ خوشین؟
طنز است و گاه تلخ تر از زهر میشود!

آرش شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

اصلاْ باهات حال نکردم

وا! مگه قرار بود با من حال کنی؟؟ خدا مرگم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد